ריצוף הבית וחיפוי בתחומים שונים ולא רק בתחום הרצפות בלבד הפך לפרמטר מרכזי כמעט בכל בית אפילו יותר מריהוט ואביזרים מעוצבים שבעבר נלקחו בחשיבות עליונה, הרבה לפני בחירת הריצוף וסוג הריצוף. כיצד ייתכן שנושא שעד לפני כמה שנים נחשב לשולי ותפל יחסית לתחום מרכזי בחשיבותו בעיצוב פנים ואפילו תחום אדריכלות הנופים בשוק הפרט?

החברה שלנו הולכת ומתפתחת, מגיעה לתודעה ומודעות חדשה באשר לנושאים שונים, הטעם שלנו משתנה והיכולת שלנו להכיל רוח עיצובים חדשה גורמת גם לפיתוח החוש העיצובי וההבנה שכדי להפוך את הבית ליותר מארבע קירות, תקרה ורצפה מתחילה דווקא מאותם ארבע קירות, רצפות ותקרות…

לפניכם כמה אפשרויות ריצוף שכיחות והטרנדים האחרונים של עולם עיצוב הבית:

רצפות שיש – המראה המלכותי (טרקלין ויקטוריאני מקורי)

אופי הרצפות הללו הוא אופי בעל מראה מלכותי וממורק אשר מביא את עיצוב הפנים למראה ייחודי אשר יוצר מראה ביתי בשילוב אווירה מלכותית ומרשימה. רבים מהלקוחות אשר בוחרים בעיצוב רצפות שיש מעידים על כך שבחירת הגוון והסגנון הנכון של השיש גורם להם עצמם להתפעל בכל פעם מחדש בעת הכניסה אל הבית גם לאחר שנים מהתקנת הריצוף. חשוב מאוד לבחור בשיש איכותי ולקבל ייעוץ מקצועי ממומחה ריצוף המתמחה בריצוף שיש באופן ספציפי. שיש לריצוף רצפות שאינו מותקן או מותאם באופן נכון ומדויק עשוי להישבר ולהיסדק תוך זמן קצר, לעומת שיש איכות אשר שומר על צורתו המקורית, קל במיוחד לניקוי ודחיית לכלוך לאורך שנים ארוכות.

פרקט למראה צימר טבעי ואווירה ביתית חמימה – כך תבחור פרקט בחכמה

ככה בדיוק משיגים ומגיעים למראה ביתי כפרי אבל כזה שאינו מוגזם וכבד מידי. בחירת פרקט מעובד איכותי והנחה מקצועית תאפשר לכם להימנע מהסתבכות עיצובית ולאפיין את חלל הבית והדירה בעיצוב קליל ואף להישאר עם העיצוב הקיים. די בפרקט כדי לגרום למראה הבית לשנות את עורו ולשנות את אורו ולקבל אליו את האווירה והתחושה החמימה והביתית כמוה ניתן לקבל רק מהניחות והמראה הנעים והפרובנסי של הפרקט המודרני.

הערה: מומלץ לבחור בפרקט מעובד ושאינו מעץ מלא. פרקטים מעובדים ידועים כעמידים יותר גם לאורך הזמן, עמידים לחומרים, נוזלים ואבק. לרשותכם עומדים סגנונות רבים ומגוונים של פרקט באמצעותם תוכלו לעצב את הבית על פי רוח העיצוב הרצויה .

קרמיקה – בחירת קרמיקת איכות – קרמיקה מעוצבת למראה מוזיאוני יוקרתי

קרמיקה או חומר עמיד ושכיח שקיים בחיינו מזה עשורים רבים. הקרמיקה אהודה על לקוחות פרטיים רבים, אבל רק לא מזמן נכנסה גם אל נישת הרצפה. ריצוף קרמיקה מותאם לכל מי שמעוניין לקבל עיצוב במרא "מוזיאוני" ולעיצוב אקלקטי – כמובן, כאשר מדובר על עיצוב פנים הבית.

חשוב מאוד לנהוג בזהירות משנה בעת בחירת ריצוף בכל הנוגע לעיצוב תכולת הבית ולאפיין אותו בעיצוב פחות קר ליצירת ניגודים ושבירת המראה "הקר" יחסית של הקרמיקה.