אצל רובנו מגיע השלב בחיים בו אנו צריכים לחדש את הריצוף בבית, הדבר כולל חידוש ריצוף קיים או החלפת הריצוף בכללותו ויישום ריצוף חדש. אנו, פרקטים בכפר סבא, רוצים לעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה בכך שנשים דגש ונסביר על ריצוף הפרקט הקיים בארץ, החל מחסרונותיו ועד למעלה על שאלות של האם מומלץ לבצע התקנה באופן עצמאי.

ריצוף פרקטים בכפר סבא – למה לכם לבחור בנו?

אנו חברה קטנה המתמקדת בריצוף בכפר סבא וברחבי המדינה, עם דגש על ריצוף פרקטים בכפר סבא. אנו מבינים את הצורך בחברה אמינה ויעילה בכדי לבצע את הריצוף באופן מהיר, אמין, יעיל ומקצועי עד כמה שניתן, ואנו מאמינים בעקרונות אלו ומספקים את השירות הטוב ביותר אשר ניתן לקבל בכל הנוגע לעבודות ריצוף שונות. החל מהשיחה הראשונה, אתם תתפלאו לגלות כי הצוות שלנו הינו צוות חביב, ידידותי ומקצועי ביותר, אשר ישמח לענות על שאלות כלליות וטכניות הנוגעות לריצוף כאחד. אנחנו נדאג לספק לכם צוות מקצועי, אשר יגיע במהירות הבזק לאזורכם וידאג לבצע את העבודה על צידה הטוב ביותר אשר יבטיח התקנה נאותה מבחינה עיצובית, ויעילה מבחינה מקצועית כך שאורך חיי הרצפה שלכם יובטחו להיות מקסימליים כתלות בהתקנה, בנוסף, אנחנו נשמח להתלוות עמכם גם לעתיד באמצעות מתן עצות לטיפול שוטף בריצוף החדש שלכם.

פרקטים בכפר סבא – מהו ריצוף הפרקט?

ריצוף הפרקט בארץ מתחלק ל-2 פרקטים עיקריים:

פרקט עץ מלא.

זהו פרקט אשר מיוצר מעץ במצבו הטבעי, האריחים מגיעים בשלמותם כחתיכות מן העץ ומותקנות באופן מקצועי על גבי מישור חלק, לאחר מכן מגומרות באמצעות גימור לכה, המעניק מראה מט טבעי, או שמן, המעניק מראה חלק וזוהר.

פרקט למינציה.

פרקט למינציה הינו סגנון הפרקט השני, הזול מבין השניים. פרקט הלמינציה המסופק אצל מרבית ספקי הפרקטים בכפר סבא, הינו מורכב משלוש שכבות עיקריות – הראשונה הינה שכבה העשוי מתערובת של נסורת עצים שונים בשילוב עם דבק. השנייה הינה מדבקה אשר מדמה עץ, זאת ניתן להחליף למגוון צורות עיצוביות שונות. השלישית והאחרונה הינה שכבת ניילון לשם הגימור.

פרקטים בכפר סבא – האם מומלץ להרכיב ריצוף פרקט באופן עצמאי?

ריצוף פרקטים בכפר סבא אמור להתבצע באופן מדויק, עם הכלים המתאימים ולבסוף, ביצוע גימור אשר יהווה את שכבת ההגנה העיקרית של הפרקט. ביצוע התקנה והרכבה לא מקצועית עלולים להוריד באופן משמעותי מתכונותיו החיוביות של הפרקט ואף להפחית מאורך חיי הפרקט. אנו ממליצים לבצע התקנה מקצועית של פרקטים בכפר סבא בכדי לספק את החוויה המקסימלית מריצוף הפרקט הנפלא.