כיף בבית

אומרים שאין כמו בבית. איפה עוד אפשר למצוא מחסה ושלווה בעולם המוטרף הזה, מקום אחד שבו אפשר להגיד שהוא שלנו, אפילו הוא זה רק זמני, והוא שלנו רק בתפיסתנו.  לכן זה רק טבעי לרצות להפוך את הבית למקום הכי מזמין ונעים שאפשר. ומכיוון שהרצפה היא הבסיס לכל, המקום שאנחנו מתהלכים עליו ושומר עלינו יציבים, היא אחת המקומות החשובים בביתנו.

לכן לא מפתיע שבשנים האחרונות פרקטים הפכו להיות מחזה נפוץ מאוד בארצנו הקטנטונת . פרקט העץ הוא פיתרון אלנגטי ושימושי בבואכם לשדרג את הבית והרצפה שלכם. פרקט העץ יכול להיות חלק מרכזי ביצירת האווירה בבית. הפרקט משווה מראה כפרי , קלאסי ואלגנטי בכל מקום שהוא נמצא בו.

הוא יותר אווירה חמימה ונעימה ויותר כיף ונוח לדרוך עליו מאשר על הרצפה הקרה.

סוגי ובחירת הפרקט

קיימים מספר סוגים עיקריים של פרקט עץ בשוק- פרקט עץ שכבתי, , פרקט עץ למינציה ופרקט עץ מלא. פרקט העץ השכבתי מורכב מכמה קורות ושכבות עץ שמודבקות זה לזה ויוצרות את הפרקט הכולל, יש כמה שיטות לעיניין.

פרקט עץ הלמינציה הוא הפיתרון הזול בעיניין- הפרקט הוא ציפוי דמוי עץ שמודבק על קצה הרצפה ומצופה בלכה. פרקט מעץ מלא – פרקט המורכב מפלטות וקורות של עץ מלא ולא מעובד. אין בו חלוקה לשכבות.

פרקט העץ המלא

פרקט העץ המלא הוא הפיתרון הקלאסי, שימושו הולך שנים רבות אחורה , בבתים ובספינות. סוג העץ שאפשר להשתמש בו לפרקט הוא מגוון, עצים כגון- אלון, דובדבן, בוק, מייפל ועוד. שיטת ההתקנה של פרקט העץ היא ביצירת תשתית OSB, ולאחר מכן הדבקה ומסמור. פרקט העץ מלא משווה אווירה חמימה ונעימה לבית, כיף להתהלך עליו ולהיות בקרבתו. בעזרתו אפשר לייצר בבית אווירה אחרת, להרגיש כאילו אתם בבית ביער בטוסקנה, הילדים רצים ונהנים עליו בזמן שאתם עומדים עם כוס יין, נשענים על הכורסא ומסתכלים על יצירתכם באהבה. כמו כן עץ הוא חומר בידוד אפקטיבי מאוד ויכולו לשמור על קור בקיץ ועל חום בחורף. אם ברצונכם באמת לשדרג את ביתכם ולהפוך אותו למקום מזמין וחמים שבאמת כיף להיות בו, פרקט העץ המלא הוא הבחירה האולטימטיבית. הוא משביח עם השנים, מרגיע ומלטף. אז אם יש פעמים שפשוט נמאס לכם מהכל, ואתם רוצים לבנות בית על העץ, לדבר עם הציפורים ולהתחבר אל הטבע ולהרגיש כאחד עם כדור הארץ, פרקט העץ המלא יכול להיות מקום טוב להתחיל בו.