פרקטתהליך עיצוב הבית ובחירת חומרים מתאימים לכל חלל – הם ללא ספק משימות מורכבות וללא ידע נכון, ניתן ללכת לאיבוד בקלות ולבצע בחירות לא נכונות. לכן, נראה כי אנשים רבים נעזרים בשירותיהם של מעצבי פנים במרכז על מנת לצלוח את המשימות עיצוב הבית ולבחור את החומרים המתאימים ביותר לכל חלל וליהנות מהן לאורך שנים רבות. אחד הדברים החשובים יותר בעת עיצוב הבית – הוא בחירת הריצוף, הרי הוא חלק דומיננטי בחלל הבית והוא זה שנותן את הטון לאווירה הכללית. מסיבה זאת, לא מעט אנשים מקדישים לא מעט זמן בבחירת הריצוף, כדי שהוא יהיה בסיס טוב לעיצוב כולו של חלל הבית.

כל היתרונות ברצפת פרקט

חימום מצוין לכפות הרגליים – רצפת פרקט היא חמימה לכפות הרגליים ומתאימה לאלה מכם שאוהבים ללכת  בבית יחפים, וגם לאלה שרוצים למנוע את התחושה של רצפה קרה גם מכפות הרגליים של הילדים שמתהלכים וזוחלים בבית. פרקט עץ נשאר תמיד בטמפרטורת החדר, ולא משנה כמה קר בחוץ, הוא מהווה תמיד מצע דריכה שנעים וחמים ללכת עליו.

תחושה חמימה וביתית – פרקט עץ מעניק לבית אווירה כפרית וחמימה ועם זה לא ניתן להתווכח. יש משהו בחומר עץ שמביא איתו גם יוקרה אך זאת לצד מראה כפרי קלאסי ממש כמו בצימר אוהבים בצפון.

מראה מיוחד וחמים כל השנה – פרקט העץ אינה דורשת תחזוקה מאסיבית וקלה לניקוי. על ידי שימוש בחומרים נכונים בעת שטיפת רצפת הפרקט תוכלו להקנות לו מראה מיוחד וזאת ללא מאמץ רב, כך שהוא שומר על מראה מיוחד לאורך כל השנה.

מגוון רב של סוגים – יש לא מעט סוגי פרקט, יש את הפרקט השכבתי, מעץ מלא ופרקטים המגיעים בליטוש וגימור שאינו סטנדרטי ומדמה מראה מיוחד לא גמור וקצת פראי. מעבר לכך, ניתן למצוא גם פרקטים עמידים למים, כך שתוכלו לשטוף את הבית ללא חשש. מבין מגוון הרב של סוגי הפרקטים תוכלו למצוא את הבאים: פרקט מעץ אלון, מבמבוק, פולימרי, פי וי סי, לבן והרשימה עוד ארוכה.